Bad blogger part x

Vel, eg har nok ein gang hatt eit langt frvr fr bloggen, og eg kan skylde p at eg har jobba mykje, studert mykje osv. Likevel, rleg talt, s har ein 20 minutta til overs for skrive eit blogginnlegg innimellom. S konklusjonen er grei: bad blogger.

Kva er nytt? Eg er framleis snusfri (nrma seg 3 mnd utan nikotin) og eg nrma meg ferdig med 1.ret p sjukepleien (1 eksamen i ex.phil og praksis gjenstr) :D

Ting er ellers ved det same. Jah, eg trena, ete sunt, jobba, studera og trives med livet.

Jo! Ein ting er nytt, eg vurdera svrt sterkt ta oppatt vegetarprosjektet mitt. Sist eg var vegetarianer s klarte eg ikkje finne ein balanse mellom lavkarbo og vegetarkosthaldet, og har no innsett kva eg m gjere for at det skal fungere. Eg m inkludere belgfrukter. Kan ogs nevne at eg ikkje kutta ut fisk, melkeprodukt og egg. Det gjer heile greia litt enklare, men eg inkludera framleis ikkje pasta, brd, ris osv. Eg har snakka med fleire andre som har dette kosthaldet, og har kome fram til at det er p denne mten det kan fungere for meg. Nr skal eg starte? Eg veit ikkje, ting er framleis litt i planleggingsfasen, noko som er litt uvanleg sidan eg pleie hoppe uti ting.

Om det er nokre lesara som har erfaring med dette s versgod del tips og erfaringar med meg! D blir eg hoppande glad!



Slenger med eit bilete fr ein fjelltur eg var p for ikkje s altfor lenge sidan, snn berre for ha eit bilete i innlegget, pluss "show you I'm sporty". Hirr hirr.

Snakkes, forhpentlegvis snart, og klem og snt fr overtrtt meg.

Kjre Nick og Johnny

Eg ynskjer sjlvsagt skryte over at eg har ndd mitt ml: 100 kg i kneby! Det blei ndd 21.01.2013! Og det var ein stor dag for meg. Veldig kjekt :D

Men, dagens innlegg skal handle hovedsakleg om snuseslutt, og min avskjed med Nick og Johnny. Etter 2,5 r med min "gode" venn snusen, s slo vi alts opp natt til torsdag. Eg fant ut at eg mtte slutte medan eg framleis hadde tannkjtet og tennene intakte.

S kjre Nick og Johnny; vi har hatt det mykje morro, og eg kjem nok til savne dykk grdig til tider, men det er til det beste at vi gr kvar for oss. Deke var med p det meste i livet mitt, bortsett fr treninga, men vi mttes som oftast kort tid etter trening. Deke var solide sttter under eksamenslesing, oppgaveskriving og andre akademiske aktivitetar. Men korleis kan eg vere eit godt eksempel innanfor helse nr deke er blant mine beste vener?

Frste dagane uten Nick og Johnny var verst. Eg var litt hissig og sur etter samlivsbruddet, og det gjekk tidvis utover min kjrast (som eg ikkje har sltt opp med). Savnet var til tider s stort at eg vurderte stikke p butikken og sj om Nick og Johnny var oppdrive der. Men, eg lot vere. Er da slutt, s er da slutt. Tross alt, deke hadde plana om delegge tennene og tannkjtet mitt, og eg kom til eit punkt der det var my way or the highway, og sidan dykka munndeleggande plana gjekk an forandre s blei det "the highway". No er eg p dag 4, og det gr mykje bedre. Savnet er ikkje s stort lenger, men nye vaner m integrerast. Kanskje det gr p skinner fr no av? Eg har lest meg opp p temaet. Frste 2-3 dagane er aller verst, s vil det alt i alt roe seg etter 2-4 veker. Da mange lar seg hindre av er at dei er redd for legge p seg etter ha slutta med ryk/snus. Eg har kosthaldet og treninga p plass fr fr av, men merka jo sjlvsagt at eg er meir "fysen" no etter at eg slutta. Da eg har valgt gjere er kjpe inn mykje frukt, sukkerfrie drops, grnnsaker og tyggis. Nr "suget" kjem, s vare det stortsett berre eit par minutta fr det gr over, og eit par minutta er jo ingenting. Trening hjelper ogs veldig p! Under trening, og frste tida etter trening savna eg ikkje Nick og Johnny i heile tatt. Har du som les plana om slutte, s er uansett det viktigaste at du distraherer deg sjlv med noko anna nr suget er som verst. Enten det er trening, tyggis, strikking eller lesing.

S, farvel, og ikkje p gjensyn, Nick og Johnny. It's been fun, but now I've got to move on!

I'm back!

Hei alle saman! Eg m berre beklage mitt hge fravr den siste mnd. Det har gtt i eksamen, eksamen, eksamen, og s blei det juleferie. Eg hadde ikkje med meg pcen heim, og har vore veldig lite tilgjengeleg p nett. Men no er det full skjerpings og eg lova komme tilbake med nye oppskrifter, treningsoppdateringer og ellers generellt :) I natt skal eg p jobb, s den heilt store feiringa blir det ikkje her. Men i morgon fr eg og sambo middagsbesk av ein god venn som passa pusane i jula. D blir det pinnekjt, klrabistappe og surkl :)

Ellers, s har eg laga meg nokre nyttrsfortsett:

- Kutte ut fredags/lrdags-drikkinga. Det er rett og slett blitt kjedeleg, og eg er lei. Spesielle anledningar som bursdag er greit :)

- G p dei fjella (utav dei 7) som eg ikkje har gtt p end.

S, det er mine fortsett. Ganske s greie egentleg, og det blir ikkje s vanskeleg heller, i og med at eg er ganske s lei av festing. ret som kjem vil bli spennande! Skal til med nye fag p UiS, noko som blir spennande! Fokuset mitt vil vere holde meg i god form, ete sunt og ha da bra, alts fortsette som fr :) Sambo er ogs snn smtt begynt trene, s eg hpa dette ret blir knall for han og p treningsfronten! Har du nokre nyttrsfortsett? Eg pleier egentleg ikkje ha det, men eit sportsleg ml er kjekt ha. I ret som gjekk var mlet g over vidden, noko eg gjorde, og det var ein kjempefin tur! Eg tok min siste fest fredag den 28.12. D var det reunionsfest for ungdomsskulen (10 r). S det fortsettet er allereie i gang :)

Ynskjer dykk alle eit strlande nyttr!




Rotihop-middag, trening og snart eksamen

Her har dei siste dagane gtt i trening, lesing og avslapping. Grsdagens middag blei fyllt paprika. Noko som var veldig godt!

Du steiker kjttdeig, har p tomatsaus. Eg hadde ogs ananas og lauk saman med kjttdeigen. S tok eg og delte 2 store paprika i 2, renska, og hadde oppi ildfast form med folie i botnen. S fyllte eg opp paprikahalvdelane med kjttdeigblandinga og toppa med mager skinkeost. Steikte s i ovnen til osten var smelta og det sg godt ut :) Serverte med agurk, tomat og raudlauk, pluss resten av kjttblandinga. 400 gram kjttdeig med grnnsaker og 2 heile paprika var rikeleg til 2 stk. Vi blei gode og mette bde eg og sambo :D

Puseguten min er ikkje spesielt glad i at eg lese, og vil ha kos!

Alle dagane denne veka har eg starta dagen tidleg med ei god kondisjonskt, etterfulgt av ei styrkekt. S lunsj etterp med rykelaks, fiberrik og eggerre. Det helde meg mett og god fram til ca 18. I dag blei middagen litt rotihop, for eg reiser til Stavanger i morgon, og d er det best bruke opp det ein har liggande. D steikte eg karbonadedeig, hadde i lauk og hadde p tomatpur og laktosefri lettmelk. Melka er for lage ein litt rund smak. Krydra med salt og pepar. Medan kjttblandinga putra skar eg opp 2 tomater. Eg hadde ikkje ildfast form liten/stor nok til dette formlet, s eg improviserte og lagde ei ildfast form av aluminiumsfolie. I botn la eg dei to tomatane pluss ananas. Det blei d sjande snn ut:

Nr kjtt og saus hadde kokt inn litt la eg kjttblandinga opp, og hadde p mager skinkeost, og end ei tomat i skiver. S hadde eg nam-nammet i ovnen. Skar i mellomtida opp ein salat bestande av: isbergsalat, agurk, tomat og raudlauk. Snn blei middagen sjande ut nr den var klar:

Smakte knall!

No har eg ftt melding om at pakken min fr lavkarbohuset antakeleg kjem i morgon. Hpa veldig p at eg kan g ned og hente den etter treningskta i morgon tidleg, snn at eg kan ta den med meg til Stavanger :) Men om ikkje tar sambo den med seg p fredag, for han kjem og besker meg i helga <3

Ein god start p veka

I dag stod eg opp 8, og eg og sambo koste oss med frokost. I dag var det blbr med cottage cheese som var dagens frste mltid. Eg drakk ein sukkerfri red bull og stakk ned p trening. Eg hadde ein episode med csi innp mobilen og tok kondisjonskta mens eg sg p den. Du legg mindre merke til at du blir sleten nr du blir distrahert av f.eks. film/seriar. Pluss at kta blir automatisk 45 minutt, og i dag tilsvarte det i overkant av 500 kcal for meg :) (litt roleg i dag med andre ord)

Etter trening handla eg, og det blei ein del sunt snadder: paprika, rykelaks, mager skinkeost, surkl (gardeners p rimi er lite sukker i), klrabi, kesam m.m. Eg tok d lunsj nr eg kom heim; rykelaks, parpika,veggerre av 2 egg, og 2 fiberrik. Hadde kesam p knekkebrda under laksen, og nykverna pepar. KJEMPEGODT! Men no skal sant seiast at det er mykje som smaka godt etter ei trening. Dette mltidet er bde proteinrikt og har sunne fettsyrer.



Vidare i dag har det blitt mykje lesing, og er frngd med dagens innsats :) Nr eg legger meg ned med boka s har pusane ein tendens til ville kose. kombinere lesing og pusekos er ein kunst, men etter ein del r som katteeigar s trur eg at eg meistra det ganske s godt ;)

Dagens middag kan vi takke svigermor for, sidan ho var s grei og kjpte med seg denne maten nr ho var p besk. Sambo er sunnmring, og der oppe har dei ei fantastisk kjttplse som heiter svinemr. Den bestr kun av kjt, og pittelitt krydder, i motsetning til dei plsene ein kan kjpe rundtom p matbutikkane. Svinemr er ei plse ein ete mest i juletida, og sidan vi er i desember no s fant vi ut at vi skulle ha eit litt julete mltid. Eg servera med klrabistappe og surkl.



Ser kanskje litt mystifistisk ut, men smaka nydeleg :)

S har eg vore innom www.lavkarbohuset.no i dag og handla meg litt snadder :D Her ser du da eg har kjpt:

Desse wrapsa er dei eg gleda meg mest til prve ut! Lenge sidan eg har ete wraps til taco/kebab :)

Pasta med 67% protein!



Og til slutt Creamy Italian Dressing fr Walden Farms. Kalorifri, karbofri, fettfri!

No hpa eg berre at dei sender det kjapt snn at eg kan ha med meg snadderet til eksamensveka i Stavanger :)

Lesedag og slappe av dag.

I gr feira eg bursdag til ein av mine beste kompisa, s det blei litt vin, dog ikkje s utruleg mykje. Formen i dag var fin, sov som ein stein i natt, men kjenner no p kvelden at eg er fysen p noko godt, utan vere svolten. Ikkje har vi noko spesielt snadder i hus heller, s eg knaska ei gulrot. Det hjalp litt i allefall :) Som nevnt i overskrifta er det lesedag, og eg har lest utruleg mykje! 3 tema har blitt gjennomgtt, forsttt, og til og med sunke inn i skallen min, noko eg er veldig forngd med!

I gr, s skulle eg lage bursdagsmiddag, og valget falt p moussaka. Det blei ikkje tatt bilete, men eg slenger med bilde ifr ein anna gang eg lagde moussaka. Eg frykta litt at sambo og bursdagskompis kanskje ikkje lika den krydringa som opprinneleg skal vere i denne retten, s eg valgte "lasagnifisere" den. Eg gjorde det veldig enkelt, og lagde moussaka ved hjelp av desse ingrediensane: karbonadedeig (800 gram til 4 pers), 2 sm boksa tomatpur, aubergin, laktosefri lettmelk, oregano, kvitlaukskrydder, salt, pepar, johannesbrdkjernemel og ei tube med mager skinkeost. Eg pleier vanlegvis ha vanleg lettost p toppen, men tenkte prve noko nytt, og det blei kjempegodt! Du gjer: steik karbonadedeigen og tilsett krydder. Ha over tomatpur nr karbonadedeigen er ferdigsteikt og bland i litt vatn og. La det st og surre litt. Kutt aubergin i skiver og steik dei enten litt i panna, eller ha dei i ildfast form/folie i ovnen for at noko av vatnet i auberginen skal forsvinne. Lag ostesaus av ca 4-5 dl lettmelk og bland i litt over halve tuba med ost, og johannesbrdkjernemel. JBKM br blandast i mens melka end er kald, ellers er den litt vanskeleg rre ut. Kok opp og la sausen bli tjukk, ha gjerne i litt krydder. Ha aubergin nederst i ildfast form og ha over ein god del ostesaus, legg kjttblandinga over. No tar du resten av tubeosten i sausen og heller jamnt over kjttblandinga. Sett inn i ovnen p 200 grader og la det st til du syns det ser passeleg steikt ut (ca 20-30 minutt avhengig av ovn). Eg serverte med salat av: isbergsalat, tomat, agurk, paprika og raudlauk. Som prikken over i'en hadde eg ogs fetakrem, som ein laga ved mose fetaost saman med mager kesam. NYDELEG! Gjestane var veldig forngde, og vi blei mette og gode heile gjengen :)


*Bilde fr Google



Dette biletet er ifr ein jentekveld eg hadde i august. D valgte eg lage vegetarmoussaka :) D erstatta du kjtet med grnnsaker av your choice. Eg brukte champignon, lauk, gulrot og squash. Moussaka er godt, uansett!

Eg har laga meg ein slagplan for veka som kjem: eg skal st opp 8 kvar dag, ete ein liten frukost, trene, og s reise heim igjen for lese, lese og lese. Da blir sjlvsagt tid til mltid innimellom lesinga, og det vil komme oppdateringar, kor ofte ser vi :) Ha ein flott 1. sndag i advent alle saman, og ei flott kommande veke :)




Muskelmat, julepynt og trening

Siste dagane har det vore mykje lesing, trening, shining av leilighet, pynting til advent og nattpent, s har blitt lite tid til blogging. Eg tok i dag min siste treningsdag denne veka, og det var ei rein kondisjonskt. Sprang 9 km og forbrant i overkant av 600 kcal p det! Digg! I gr tidleg trente eg ganske s tidleg p dag, og det er veldig greit, for d ser treningssenteret snn ut:

Eg og han duden som ein kan skimte i horisonten var dei einaste p treningssenteret :) Eg fekk d kost meg med blant anna marklft etter ei kondiskt.

Ikkje alle daga ein er like sugen p middag, og d kan ein heller lage ein bedre kvelds. Eg og sambo hadde eggerre, fiberrik, diverse salat, rykelaks og Madam Bergen sine fiskekaker. Det blei kjempegodt!

Fiskekakene er steikt i folie i ovnen.

Eggerra blei lagd av 6 egg, melk og kverna pepar. Visp godt sammen, og bruk svak varme. D blir eggerra best :) Brukte ikkje salt sidan rykelaksen er ganske s salt. Syns det er bedre tilsette salt etterp om det skulle vere behov for det.

Kaviar, blanda med litt kesam er prikken over i'en! I tillegg s er det knallgodt med tomat, agurk og raudlauk attt.

I gr var det nattpent i sentrum, og sidan eg reiser til Stavanger og blir vekke i over ei veke torsdag 6. desember, s vil eg ha litt julestemning den korte tida eg er heime fr jul :) S eg shina leilighet og vaska. Lysa p minijuletreet mitt fant ut at dei skulle streike, s i tillegg til siste julegavene s var eg ogs p jakt etter eit nytt juletre. Eg fant, eg fant! Eit flott juletre som eg fekk studentrabatt p, og i tillegg vant eg eit gavekort p 100 kroner i ein konkurranse i gr, s juletreet kosta meg berre knappe 100 lappen. I dag kjpte eg lys til det, og litt pynt. Eg fr julestemning av dette biletet i allefall!

Koseleg eller? :D

Middagen i dag, etter mykje lesing, blei flatbanka kyllingfilet med blmuggost og salat. Du treng: opptint kyllingfilet, blmuggost, krydder og salat som du lika. Du gjer: legg kyllingfileten i pose og bank den flat med steikepanne eller lignande. Skjr bita av blmuggost (eller anna ost, f.eks. fetaost og pesto, soltrka tomat, brie, camembert osv) og legg p fileten. Krydre med nska krydder, eg syns grovekverna pepar er ein vinnar! Brett s fileten snn at osten (ev. anna fyll) blir liggande i midten. Ha i ildfast form og steik midt i ovnen. Eg valgte langtidssteike kyllingen, for d blir den s saftig! Du kan ogs surre rundt bacon eller spekeskinke om du syns det er vanskeleg f kyllingen til "holde saman". Server med salat of your liking. Eg hadde ogs p pittelitt sukkerfri sweetchili saus. Knallgodt! Bilete mangla, for eg var hulsvolten!



Dagens lunsj, dagens middag og nytt ml!

I dag medan eg var p trening tenkte eg p det at eg har lyst til lfte 100 kg i kneby. Eg fant ut at eg mtte sette ein dato for det, og pr. i dag lfta eg 85 kg. Lyspra over skallen lyste plutseleg opp og datoen er fastsatt. 10. februar 2013 har eg bursdag, og innan den tid skal eg klare 100 kg i kneby. Om eg klarer det s m eg nesten belnne meg sjlv, er pen for forslag, men tenker kanskje ein tur til frisr, eller eit klesplagg, kosmetikk eller kanskje ein konsertbillett :) S da blir spanande sj om eg nr mlet mitt, er 15 kg opp i forhold til det eg lfter no, s det burde ikkje vere uoverkommeleg. vrig trening i dag var stande roing, planken og litt i overkant av 5 km kondisjon :)

Dagens lunsj (etter trening) blei enkel, og veldig god. Som tidlegare nevnt er eg glad i Fiberrik-knekkebrd. Eg hadde to stk, og hadde p mager kesam og rykelaks. Yum!

I tillegg hadde eg ogs ei stor persimonfrukt som eg koste meg med etter knekkebrda :)

Etter litt fram og tilbake med sambo fant vi ut at vi ville ha kjttbolla i saus med klrabistappe og brokkoli. Det blei veldig godt, og eg er kjempemett enda! Det frste du gjer er kutte opp klrabi i terninga, hell over vatn pluss litt salt og sett p koking.Til kjttbollane treng du: 1 kjttdeig (gjerne karbonadedeig som eg bruka), 1-2 egg, fiberhusk, salt, muskat og pepar. Knekk egga oppi med deiga, og tilsett krydder. Kna deiga godt, og str over fiberhusk etter behov, slik at deiga ikkje blir for blaut. Du kan gjerne ha i lauk av ymse slag g, eller andre/fleire krydder. Alt etter smak og behag. Eg lika ha i chili, men sambo si gane er litt sart :P Sausen. Vel, her kan du bestemme litt sjlv, utifr kor god tid du har, kva du gidde osv. Det er mange sausa du kan bruke til kjtbolla, og i dag valgte vi ein litt fltesaus som vi fiksa litt p. Eg kokte opp etter anvisning p pakken og tilsatte 1 ss tyttebrsyltety, og etter endt koking hadde eg i nokre ss mager kesam for runde av smaken litt. Etter at kjttbollane er bruna p kvar side s har du dei oppi sausen slik at dei blir gjennomvarma. Nr alle kjttbollane er steikt og hatt oppi sausen s gir du brokkolien (vi hadde ifr frossen pose) eit kjapt oppkok, snn at den bevarer fargen og dei fleste nringsstoffa som er i grnnsaka. Klrabien er antakelegvis ferdigkokt no, om ikkje fr (var fr i mitt tilfelle), s hell av vatnet i eit drslag, la klrabien f dampe av seg litt og ha i ein bolle, eller tilbake i panna, tilsett krydder og litt kesam og mos. Eg slenger med litt bilete, s fr du sj korleis herlegheten blei :D



Klrabistappe. Ein schlger i desse frjulstider.



Meatballs in sauce!

Brokkolien, framleis grn og fin :)



Ein stor middagsporsjon med velsmakande mat :)

Enkel og god kyllingsuppe

I dag tidleg gjekk eg av nattevakt, og du fr litt hangover, og er litt slapp den frste dagen. S eg hadde lyst p noko enkelt som nesten laga seg sjlv. Etter ein kik i kjleskapet fant eg: litt brokkoli, gulrot, klrot og litt kl. Fr frysen tok eg opp litt kyllingfilet. Du gjer: kutt grnnsaker opp i bita og kok opp i vatn med enten salt og pepar, eller buljong. Medan grnnsakene koka s kutta du opp kyllingfileten og bruna den litt i panna, eg krydra den med litt salt og pepar i tillegg. Nr grnnsakene er ferdig kokte s tok eg vekk noko av kokevatnet og erstatta det med ca 2 dl laktosefri lettmelk utblanda med johannesbrdkjernemel (fortykningsmiddel uten karbs, mykje sunnare enn kveitemjl). S hadde eg kyllingen oppi og lot det heile trekke til eg var sikker p at kyllingbitane var gjennomkokt. Her kan du velge om du vil ha brd med smr, flatbrd etc attt. Eg ville ha kun suppe, s d blei det det :) Kjempegodt og veldig enkelt. Om du har liggande kan du ogs bruke sellerirot, persille (setter utruleg god smak), purre, blomkl osv. Berre fantasien set grenser :)

I panna :)



Klart til eting :)

Dagens trening og ei litt sunnare viltgryte

Dagens trening: 5,5 km med full crossramp og 10 i motstand p crosstrainer ellipse, nedtrekk, biceps/triceps og roing. Felt good! Har ogs ftt unnagjort sambo sin julegave, som eg er kjempeforngd med!

Viltkjt er magert, og veldig godt. Det er dessverre litt dyrt, s sjeldant at eg og sambo unna oss snt. Du kan sjlvsagt jukse og bruke anna billegare kjt i ei viltgryte, men smaken blir naturleg nok ikkje heilt da same. Til denne vilgryta har eg valgt lage ein blomkl- og gulrotmos. Det gjer du enkelt ved kutte opp blomkl, skrelle gulrot og kutte den opp, koke grnnsakene, sile av vatnet, ha grnnsakene opp i ein bolle eller tilbake i panna, bland i krydder og litt mager kesam, og mos. Ready to eat!

Mens grnnsakene koka s kutta du opp champignon og steike p svak varme. Champignon avgjer ein del vske, og den kan godt steike i den, men sidan eg blanda kjtet med champignon etterkvart s brukte eg litt olje til steike i. Eg brukte reinsdyrskav, men alt anna av viltkjt funka like fint :) Eg krydra med salt, pepar og opphakka einebr.

Kjttet er ferdigsteikt, og er satt ned p vedlikeholdsvarme :)

No kjem da noko med da viktigaste, nemleg sausen! Her kan du velge mellom fleire variantar, mange av dei med rmme eller creme fraiche. Om du har pittelitt drleg tid (f.eks. for du m sove fr du skal p nattevakt) s kjper du det her: fltesaus eller kjttkakesaus (minst karbs og minst fett av kjpesausane om ein ser vekk fr sjysaus), tyttebr; enten i form av br eller syltety med mindre tilsatt sukker, litt brunost, hakka einebr og mager kesam. Eg brukte fltesaus og hadde i 5 dl vatn, 1 ss tyttebrsyltety med mindre sukker, hakka einebr og 2 slicer brunost i mindre bita. S lar eg det koke opp til det blir tjukt (sjekk sausposen kor lenge det skal koke). Nr koketida er over tar du panna til side og tilsetter ca ein halv boks mager kesam og rrer rundt s det blanda seg godt.



Ta-da! Her har du ein fantastisk god middag! Sambo var veldig ngd, og det var eg og :) No m eg g, skal p jobb. Ynsker dykk alle ei fin natt :)

Les mer i arkivet April 2013 Januar 2013 Desember 2012
hits